aley1504 AleynaEbrarr ben de 9. Haftadayım aynı şeyleri düşünüyorum yaptırıp yaptırmamak da çok kararsızım :(
ipek-15 AleynaEbrarr sizi o kadar iyi anlıyorum ki 19. Haftadayım 2li testi yaptırdım ve az bir risk oranı çıktı kesin mi dedim değil dedi olasılık dedi. Özelde yaptırmıştım devlette yapsam farklı olur mu dedim farklı çıkabilir dedi. Anne karnında tespit edilen bir hastalığı iyileştirebilir miyiz dedim genetiğine bakılıyor. Bazı sendromlar araştırılıyor dendi. Kesinlik için fetal dna önerdi açıkçası benim onu bekleyecek sabrım ve o stresi yönetecek gücüm yoktu. Bende istemiyorum diye kağıt imzaladım. Sağlıklı bebek olma ihtimalini göz ardı edemem ve bir cana kıyamam o sevdiğim adamla benim canımsa hele ki. O yüzden cahilliğin mutluluk getirdiğine inanıp testleri çıkardım kafamdan. Şuan detaylı ultrasona yoğunlaşmak istiyorum. 2. Çocuğum olursa onda asla tarama testi olaylarına girmeyeceğim.
AleynaEbrarr ipek-15 sanırım zihinsel olarak sağlıklı bi hamilelik geçirmem için ben de yaptırmamayı seçeceğim gibi duruyor.
Nartanemmm ipek-15 detaylıya girin bence de, 2 lı tarama testimde sorun çıkmadı, detyalıda çıktı amniyosentez sıvısı verdim dün test için, Ense kalınlığı Kalp parlaklığı Kalbinde ufak bir delik bunlar denildi Allahın izniyle güzel çıkar inşallah 🤲
Kanatlarimruhumda AleynaEbrarr fetal dna aslında herkese değil riskli gebeliklerde yapılması gerekiyor. Şimdi tüm hastaneler anlaşmış firmalarla maddi çıkarlarla öneriyor bence. İkili test ve detaylı ultrasonda bir şey çıkarsa yönlendirmeleri gerekiyor normalde. Ya da baştan ailede kronik bir rahatsızlık varsa ve anne yaşı ileriyse öneriyor doktorum. Ben ilk gebeliğimde 35 yaşında olduğun için yaptırdım. Bir yakınım gencecik kız ikili tarama yaptırdı onda sorun çıkınca fetal yaptırdı teniz çıktı. Hata payı yüksek evet. Ama standart bir gebeyseniz direk bu kadar paralar verip yaptırmak gerekli mi size kalmış. Şimdi benim 2. Gebelik 38 yaş yine isteyecek muhtemelen mecbur yaptırıcam.
guldenizli61 Leontiine Fetal DNA testini ne kadara yaptırdınız Ve hangi şehirde yaşıyorsunuz bende yaptırmak istiyorum ikili tarama testim riskli durumunda çıktı ve günlerdir uyuyamıyorum
Leontiine guldenizli61 Edirne’de yaşıyorum genoks firmasına yaptırdım ama başka şehirden arkadaşlarımda bu firmaya yaptırdı onlar eve geliyor kan almak için. Allah’ın izniyle güzel haberler alırsınız inşallah
Pln34 Lizbon ben mart ayında primis diye bir firmaya yaptırmıştım istanbul anadolu yakasında hemen görüştüğüm gün geldiler evden kan alıp gittiler yaklaşık 1 hafta sonra sonuç geldi ozaman ki fiyatı 12.500 TL idi
Dryclb3 Smge92 bende panorama firmasına yaptırdım geçen hafta pazartesi 3 günde Amerika’ya gitti ve teslim oldu şimdi sonuç bekliyoruz . İstanbul’da en iyi ve güvenilir firma olduğunu benim doktorumda söyledi plus paketini yaptırdık biz
Smge92 Dryclb3 güzel sonuclar alirsiniz umarim. Sizede ayni sey söylendi demekki icim rahatladi. Insallah güzel sonuclar aliriz. Banada en gec 10 is günü icinde sonuclar cikiyor dediler
guldenizli61 Dryclb3 İstanbul’da nerede yaptırdınız ve ne kadara yaptırdınız bende yaptıracağım ama bir bilgim yok bu konu hakkında
asemvekardesi AleynaEbrarr ben fetal dna yaptırdım. Geçen haftalarda ayrıntılı ultrason a girdim bebeğin beyin ile alakalı bir değeri sınırda çıktı. Normalde fetal dna da bakılan hastalıklardan birinin belirtisi olabiliyor mis. Dr un söylediği iyi ki yaptirmissiniz yoksa sizde bende hep şüphede kalacaktık
Jasmjne AleynaEbrarr ben fetal dna yaptırdım doktorum onu önerdi ama güvenli bir kurum ile yaptım ikili testlerde yanlış çıkma oranı daha fazlaymış. Sonuclarimda geldi çok şükür. sizde içinize hangisi siniyorsa hangisi güven veriyorsa onu yapın veya hiç yapmayın.
Dryclb3 Smge92 inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız ❤️ 3 paketten oluşuyor plus paket bütçenize uyarsa onu yaptırın maddi açıdan sanırım orta paket diye geçiyor daha üst paketi var bir de . Plus pakette ekstra bir hastalığa bakılıyor sorun çıkarsa anne karnında müdahale edilebiliyormuş
Burcak61 AleynaEbrarr fetal DNA yaptırın bence ikili tarama yaptırıp pişman olup bir hafta ağladım fetal DNA temiz geldi
Pembe_bulut Ben de kafama takarım diye hiçbir tarama testini yaptırmadım. Detaylı ultrasonda da biçok şey bakılıyor. Ayrıca herkesin bu kadar kolay fetal dna yaptırmasına şaşırıyorum burda okuduğum kadarıyla baya baya pahalı bir test…
Efendininannesi AleynaEbrarr merhaba ilk hamileliğimde sadece detaylı ultrason yaptırdım şimdi 2.ye hamileyim yine detaylı uktrason yaptırdım fetal DNA kesin sonuç veriyo diyolar fakat biraz pahalı ikili taramayı gereksiz buluyorum çünkü yanılma payı çok fazla var burda çok fazla okuyorum anneyi babayı strese sokmaktan başka hiçbirşeye yaramıyo yerinizde olsam sadece detaylı ultrason yaptırırdım zaten orda ne var ne yok belli oluyo inşallah sağlıkls kucaklarsınız 🤲🏻🌸
Dryclb3 guldenizli61 560$ bizim yaptırdığımız paket eve gelip kan alıyorlar takip numarası veriyorlar Amerika’ya gidiyor test kontrol edebiliyorsunuz benimki 3günde gitti bende sonuç bekliyorum ortalama 10gün çıkma süresi demişlerdi sonuçları doktoruma ve bana mail atıyorlar bir tek cinsiyet için bilgi verilmiyor bize Türkiye’de yasak olduğu için onu da doktorunuzdan öğrenebilirsiniz
ipek-15 Nartanemmm Allah tüm hamişlere sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin kimseyi evladıyla imtihan etmesin🤲
[silindi] AleynaEbrarr kafa karışıklığı olmasın istiyorsan 2 li 3 lu veya 4 lu yerine fetal dna daha mantıklı olur,kötü çıkarsa kendime dert edinirim demişsin hiç bi şey yaptirmayip ihtimallerin varlığını dert etmiceksen hiç bir tarama veya usg ye girmeden 9.ayı bekleyebilirsin sonuçta bazı ihtimaller usgde de görulebiliyor
AleynaEbrarr [silindi] fetal dna bütçemi biraz zorlar. Diğer türlüde detaylı ultrason hariç diğer tarama testlerinde yanılma payı yüksek. Dert edinirim dememin sebebi şu yok yere dert edinirim. Eğer kesin birşeyse üzülürsün tamam ama kabullenirsin. Yanılma payı yüksek olan bir test için üzülmek istemiyorum