Herkese merhabalar. 9 haftalık hamileyim. Doktorumuz fetal dna veya ikili tarama testi hakkında bilgi verdi bu haftaki kontrolde. Yaptırıp yaptırmamak arasında çok kararsızım açıkcası. Biraz kafaya takan bi insanım. Eşimde bunu bildiği için eğer yanlışlıkla kötü bir sonuç çıkarsa hamileliğinin kalanını mahvedersin nasıl olsa bir şey çıksada aldırmayacaksın yaptırmamıza gerek yok bence diyor. Ben de kararsızım açıkcası hak veriyorum bi yandan, kafamı karıştırmak istemiyorum. Bi yandanda eğer anne karnındayken yapabileceğimiz bir rahatsızlığı varsa yaptırdığıma pişman olurum diye üzülürmüyüm diyorum. Bunları yaptırmayıp ileride dörtlü tarama testini mi yaptırsam. Fikir verin lütfen 🥲