Benimde ilk hamileliğim ama sezaryen istedim öncesinde su falan gelmezse 38+4 de alacak. Çatı veya açıklık muayenesi olmadan direk doğumum olur inşallah. Baya korkuttular beni. Hepimiz hayırlısıyla kolaylıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah 🙏🏻