Kızlar bugün doktorum eliyle alttan açıklık kontrolü yaptı biraz rahatsız oldum lekelenme olabilir demişti ama az önce şeffaf mukuslu bir akıntı gördüm bu normal midir sizce ? Doğumu tetikler mi bu muayene diye sorduğumda hayır demişti doktorum. 38+5im şuan açıklık yok