Pamuksekercim çoğu zaman belirti olmuyor keşke o zaöan test yaptırıp iğne kullanmaya başlasaydınız kaybınızın önüne geçerdi ani kalp durmalarında hiçbir belirti olmaz ben ölü bebekle bir iki hafta gezmiştim malesef şansıma haftası küçük diye zehirlememiş beni