Pamuksekercim Bugün hastane kontrolüne gittim bebeğin kalp atışını duymadıklar snr alltan kontrol ettiler gene duyulmadı şimdi yatış verdiler kürtaj olcam
cebellato Pamuksekercim başınız sağolsun Allah en yakın zamanda hayırlısını versin inşallah kaç haftalık acaba
Pamuksekercim cebellato tşk ederim saolun 9+2 günlüktük geçen hafta kalp atışını duydum bu hafta maalesef
halitefe Pamuksekercim ikinci gebeliğinizde mutlaka trombofili paneli testi yaptırıp iğne ile başlayın mutlaka o zaman bu şekilde kayıpların yüzde 90 sebebi kan pıhtılaşması ve her gün kan cıvıltıcı iğne kullanmak gerekiyor sana sağlıksızdı falan diyenler olacak ama asla öyle değil mutlakanataştır
anneolmakneguzel_ Pamuksekercim ahhh kıyamam sana. Sağlıksız gebelikleri vucut atıyor. Uzucu ama biyandan sukur. Olur yine Allahın izniyle ❤️
Merveeeeeee01 Pamuksekercim başın sağolsun canım Allâh tekrardan olmasını nasip etsin inşallah peki hiç belirtin varmıydı yani birşey oldumu senin görüp hissettiğin
Pamuksekercim Merveeeeeee01 maalesef bı rahatsizlik vermedi bende onu anlamadım gitti ilk gebelegimde düşük belli etmişti ama bunda yok maalesef
Pamuksekercim halitefe cnm bu benim ikinci gebeliğim geçen sene düşük yaptım onda belirti vardı ama bunda olmadı maalesef
Merveeeeeee01 Pamuksekercim düşükle kalp durması farklı şeyler diyorlar zaten geçen de ki düşük müydü kalbimi durmuştu yine
halitefe Pamuksekercim çoğu zaman belirti olmuyor keşke o zaöan test yaptırıp iğne kullanmaya başlasaydınız kaybınızın önüne geçerdi ani kalp durmalarında hiçbir belirti olmaz ben ölü bebekle bir iki hafta gezmiştim malesef şansıma haftası küçük diye zehirlememiş beni