tahamommy Evet kuzum hemen alisilmiyor inan ki bizim ilkine Alparslan cok istedik sonra ben Selim dedim eşim kırmadı sagolsun Selim olsun dedi. Şimdi ikinci Alparslan olacak diyor bende ısınmaya calisiyorum aslında çok istediğim sevdiğim bir isimdir ama insan ilk biraz zorlaniyor doğurana kadar aliscam inşallah 🤭