Seymasenturk Ben de 38+4te oldum açıklık yok sancı da yok dün oldum muayeneyi. Muayene sonrası dünden beri kasık ve vajina ağrım var şu an
Gulnurykt Seymasenturk bende bugun tekrar gittim sancı cıktı açıklık yoktu ama muayeneden sonra sancılarım arttı ama bir değişiklik yok sizde bir değişiklik oldu mu acaba
burcu_tokgz Gulnurykt o gün baktıklarında minik sancılar çıkmıştı nst de ama ben hissetmiyordum şuan gene 37+3 hiç bişey hissetmiyorum 🤭🤭
Seymasenturk Gulnurykt bende de hiçbir değişiklik yok bugün 39+0 oldum 😁 pazartesi gidicem ben de kontrole
Gulnurykt Ceydaaas1 herkes de farklı oluyormuş ben biraz kastım kendimi sanırım biraz acıdı ama dayanılmayacak kadar değil di
Cerennn123 Bence bu kişiden kişiye değişen bir durum benim hiç canım acımadı leke felanda gelmedi saniyelik bişey zaten
Cerennn123 Korkulacak bişey yok doğumun yanında bu hiç bişey bence böyle seylere takılıp stres olmayın
nilayaaz Gulnurykt çatı muayenesinden sonra hafif ağrı bi kaç gün olabilir normal bazen biraz rahatsızlık olur ama çok fazla sürmez genelde sorun olmaz
Ckaya60 Bende 35. Haftada çatı muayenesi oldum. Nst sancı çıktığı için. Şuan 36. Haftamdayım herhangi bir sorun yaşamadım şükür ama çatı muayenesi beni aşırı zorladı. Benim canım çok acıdı.