Orkay Gulnurykt benim çatı muayenesinde nişanım gelmişti. Anlık birşey oluyor sonra bir hissiyatı yoktu
bebegimm1633 Gulnurykt Benim muayene sonrası kan gelmişti sonra sancılarım başladı kasıklarım ağrımaya başladı
tanyawon Gulnurykt suyum nst sırasında geldiği için hemen yatış yaptılar enfeksiyon riski oldugu için. 20 saat sonra da doğurdum. Benim 32.haftamdan beri sancım çıkıyordu o yuzden her hafta nst ye giriyordum. 36da doğurdum ama muhtemelen çatı muayenesi tetikledi
arinmommy Çatı muayenesi ile açıklık muayenesi arasındaki fark ne acaba bana açıklık muayenesi yaptılar herhangi bi leke vs gelmedi çatıda nasıl oluyor
Gulnurykt arinmommy catı muaynesiyle aynı diye biliyorum 2 parmakla bakıyor bebek doğum sırasında geçebilecek mi diye
burcu_tokgz arinmommy bence aynı şey benimde bir hafta önce açıklık varmı diye baktılar ve ne lekelenme ne birşey hiç birşey yok henüz 😁😁😁
Gulnurykt Ceydaaas1 anlık bir acı oluyor sonrasında biraz sızladı ama dayanılmıcak gibi değil ben korkmuştum biraz ama korktuğum gibi değildi
Emhar Gulnurykt bende de bir değişik yok bende 38 inci haftamda oldum şuan 39 um çatı muanesinden 2 3 gün sonra bebek oluyor deniliyor ama bence o durumsal bşşey herkeste geçerli değil
burcu_tokgz Gulnurykt o gün baktıklarında minik sancılar çıkmıştı nst de ama ben hissetmiyordum şuan gene 37+3 hiç bişey hissetmiyorum 🤭🤭