deniz_95 Nurkl sıkma canını pazartesi gideceksin zaten. Her doktor kontrolünde evham biraz daha azalıyor. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🫶
Antakya-kuveyt Bende yenı ogrendım ama ılkte kaşık ağrım vardı sımdı hıcbır belırtı yok wc dışında ne uyku ne kusma normal mi aslında 4 yıl sonra ıkıncı çocuğum olacak ama unuttuk herseyi ve gene ilk mil gıbı heyecan var
Sumbul01 Mehlika_ bende 9 haftalık 1 günlük oldum tüp bebek yaptırmıştık 2 kere yaptırdık tutunamadı düştü bu 3.cüde tuttu çift yumurta ikizi gebelik inş Allah izin verirse sağ sağlim kazasız belasız sağlıklı bir şekilde kucağımıza da alırız inş