Nurkl bende varım canım , tüp bebekle hamileyim ilk denemede kaybettim maalesef, şu an yaklaşık 26 haftalık oldum ama hala korku hali devam ediyor kontrol zamanları gelmek bilmiyor vakit yaklaştıkça daha da geriliyorum mesela acaba bebiş iyi mi nasıl gececek kontrol diye, doktora sordum bı sefer annelikte normal böyle korkular endişeler demişti, şu vakit hızlıca geçse de sağ salim sağlıkla vaktinde kucagimiza alsak keşke bı an önce