Accountant Hashasim2020 fenalaştım nefes alamıyorum valla bide oturarak çalışıyorum bacaklarım pişiyor hep klima sipariş ettim patlayacağım yoksa
MadameTussauds Herseydenbiktim Ayy Adana da Antalyadan asagi degil bacim Allah yardimcin olsunn bi yemek molasi vermek icin durmustuk Adanada anam arabadan inmemle boguldum resmen o ne öyle nefes alinmiyor 😰
MadameTussauds Daisyy000 Aralik-Ocak cok iyi oluyor ya bende Oglumu Aralaikta dogurmustum 5 sene önce bu da Araliga denl geliyor özellikle öyle ayarladik sjsjsj 😂😂
MadameTussauds Daisyy000 Allah bagislasin bacim Yok kiz daha belli degil 16 temmuz da bir dahaki Randevum bekleyecuuuk 😀
Nazz344 Tabiki kötü oluyorum birde çalısıyorum ve calıstıgım yer cehennem gibi fenalık gecırcek gibi oluyorum bazenn 🥹
MadameTussauds Herseydenbiktim Allah sabir versin kiz orda kis olmayida bilmiyor kasim aylarinda bile sicak hala kis zaten cok soguk olmuyor hataydan biliyorum hic benlik degil ya 😰
2bebelianne Hashasim2020 ağzına iki lokma atıp kendimi yatağa zor atiyorm klimam da yok vantilatörle aşk yaşıyoruz 🥹
Herseydenbiktim MadameTussauds Asla yazı sevmiyorum kış insanıyım kis bile olmuyor valla sevmesem çekilecek yer degil seviyorum burayı 😂
Cigulibinnaz Hashasim2020 bende aynıyım ya dışarı asla çıkmıyorum fobi oldu resmen fenalaşıyorum Baygınlık kusma geliyor sıcaktan
kaderkeklikk24 Hashasim2020 valla bende öyleyim sıcak beni mahvetti tüm fonksiyonlarımı yitirdim attık ağustosu düşünüyorum
Deleted33000 Hashasim2020 bugün 39 haftalık oldum çıplak gezmek istiyorum resmen her gece duş alıp yatmama rağmen sabah su ter içersinde uyanıyorum artık doğurmak istiyorummmmm🥵🥵🥵
ddefnos Hashasim2020 evde değil ama oğlumun karne gününde sıcakta yarım saat ayakta bekledim hemen elim ayağım boşaldi zor oturdum bi yere tansiyon mu düşüyor bilmiyorum ama işimiz çok zor sıcaklarda🙏
defnosunannesi_ Hashasim2020 bende öyleyim dısarisi 43 derce baktım, klimanın dibinden ayrilmiyorum valaha