Hashasim2020 Ya kızlar çok sıcak bu kadar sıcakta biraz iş yapayım fenalaşıyorum yani elim ayağım boşalıyor sanki hiç yaramıyor, benim gibi olan var mı
Minnakpopus Hashasim2020 ben ✋iş yapmayı bırak kahvaltının arkasına resmen devriliyorum çok fena haldeyim 🤦🏻♀️
Daisyy000 Hashasim2020 Fenalaşma değilde bende de sıcak boyun baş ağrısı yapıyor bütün gün agriyor :(
Annelikyolundabiri Hashasim2020 az önce pazardaydım arabadan indim pazara girdiğim gibi başım döndü. Eşim koluma girdi ağır ağır yürüdüm. Böyle sersemleştim resmen yataktan hızla kalkarsın ya öyle 🥲 Antalya yanıyor
hiraninannesi557 Ben de öyleyim, kafama poşet geçirilmiş gibi hissediyorum nefes alamıyorum o derece bunaldım :(
ug_fa-3diplomalianne Hashasim2020 ay hiç sorma yerimden kalkasım gelmiyo o aylarda kesin bayılırım diye düşünüyorum 🥴😶🌫️
Minnakpopus Hashasim2020 benim 2,5 haftam kaldı doğuma 🫣 vallahi yaz gebeliği çok zormuş Allah yardımcımız olsun inşallah
Seymabyrm Daisyy000 benimde çok başım ağrıyo ya sıcaklardan mı gebelikten mi emin olaamdım cok bunalıyorum
Daisyy000 Yuuki Gebeliğin son ayları yaz aylarına denk gelince çok zor oluyor. Oglumu haziran 23te doğurdum. Emzirirken falan su gibi oluyordum.. Şimdi nasipse aralık-Ocak doğumu olacak 🤭
MadameTussauds Annelikyolundabiri Ayyy bacimm Antalyaya tatile gidiyoruz 1 hafta falan zor dayaniyorun 1 hafta kiz nasil yasiyorsunuz orda oyyy cehennem resmenn 😰😰😰 Almanya suan baya serin oh püfür püfür hava atar gibi oldu azcik sjsjsjsj 😂😂
deletedmom43191 Hashasim2020 ay olmaz mı ya 😒😒😒 oturduğum yerden sırılsıklam oluyorum hergun duş ala ala su maymunu oldum 🤣🤣🤣
Annelikyolundabiri MadameTussauds ben de bilmiyorum vallahi. 45 derecede yaşabiliyorsak bize karada ölüm yok derim 🤭😁 öğlen 11- akşam 5 aralığı dışarı çıkmıyorum gerekmedikçe. Ben ne kış seviyorum ne yazı. İlkbahar sonbahar seviyorum ya 😄 ne üşüyeceksin ne terleyeceksin
tahamommy Hashasim2020 gebelikte kan akışının hızlanmasıyla iş yapma bir olunca öyle oluyor sanırım ben çok kendimi yormuyorum bi ev süpüriyim nefes nefese kalıyorum, tavsiyem yanınızda su bulundurun sürekli 5-10 dk da bir bir yudumda olsa için sodq falanda olur harareti alır
MadameTussauds Hashasim2020 Almanyadayim ve bura da fena sicakti gecen hafta nefes alamadik ama suan serinledi sükür 😰
MadameTussauds Annelikyolundabiri Kiz siz bordo bereli falansiniz bence baska bi aciklamasi yok sjsjsj gerci bende 4 sene kadar Hatayda yasamistim orasida Antalya Mersinden asagi degil 😂😂 Bende yazi hic sevmiyorum o sicaklar basiyor beni püfür püfür bi hava olacak serin serin esecel ama üsütmeyecek seni ohh iste o havalar tam benlik 😀
MadameTussauds Herseydenbiktim Ayy Adana da Antalyadan asagi degil bacim Allah yardimcin olsunn bi yemek molasi vermek icin durmustuk Adanada anam arabadan inmemle boguldum resmen o ne öyle nefes alinmiyor 😰
MadameTussauds Daisyy000 Aralik-Ocak cok iyi oluyor ya bende Oglumu Aralaikta dogurmustum 5 sene önce bu da Araliga denl geliyor özellikle öyle ayarladik sjsjsj 😂😂
Yuuki Daisyy000 Tam tersi olmuş benimde ilk gebeliğim şubattı Miss gibiydi şanslısınız şuan yaza denk gelmesi mahvetti beni Hamd olsun diyorum yinede ama sıcaklara zaten katlanamayan biri olarak zor yav