Omermina Merhaba kızlar 36+6 da kontrolumuz vardı kılomuz 2.800 idi bu haftada olup sizin bebişleriz kıloları nedir bana biraz az geldi ama doktorumuz haftası ile uyumlu dedi zarar 38+1. 25 şubatta sezeryan olucaz o zamana kadarda 3 kg yüzde gecer dedi ama bilemedim sizleredensormak istedim
Zeynepksr Omermina 3 kilo illaki olur ama bence biraz daha beslenmenize dikkat edin balık et muz ceviz hep bebeğe kilo yapıyor 2 hafta bol bol tüketin yine de kilosu gayet güzel biz de 36 haftalığız 2900 çıktık hem boyu nasıl ?
Aysel4497 Omermina canım merak etme ben de senınle aynı haftadayım benımkı de 2850 olmus seni gören 5kg doguracak sanır dedi😂😂3kg bebek olacak dedı oyuzden stres yapma senınkıde zorunlu sezaryen degıl mı canım?
Deletedmom197 Benimde 34. Hafta da 2200 dü doktor biraz küçük dedi ama gayet sağlıklı dedi çok önemli değilmiş sadece minyon bi bebek olur dedi😊
Omermina Aysel4497 aynen domtorumda kilosu haftasına göre iyi 3. 3/5 olursa yeterlı dedi bizim için önemli olan 2.5 üstü olması zaten 3ve üstü olur doguma kadar dedi canım benim 3 .gebelik 😊o yüzden sezeryan olucaz
Aselnaz33 Omermina 25 şubatta nasıl 38+1 oluyorsun? Ben 36+6yım 28 şubat sabah sezeryana girecem 38+1de .. (36+1de kilosu 2.972di perşembe günü son kontrol doğuma son 9 gün)
Omermina Aselnaz33 şu anda 37+2 tim Pazar günü 38 oluyoruz Pazartesi 38+1 oluyor yardımcı olabilmişimdir umarım
Omermina Aselnaz33 şu anda 37+2 tim Pazar günü 38 oluyoruz Pazartesi 38+1 oluyor sezeryan olucaz kontrole gittiğimde 36.6 idi kilosu 2.800 idi son kontrole cagırmadı Agrın olursa görüşelim yoksa pzarteai zaten dogum dedi
MelekToprak Kızlar bugün doktora gittim 36 haftalık 2700 gr dedi sağlıklı olsunda kilosu normalse sıkıntı yapmayın 😊😍
MelekArel Omermina 35+6 da gittim 3 kilo 49 cm dedi şuan 37 hafta oldum 27 şubatta doğumum var 😍 Bana da haftasıyla uyumlu demişti. Çok takılmayın üç aşağı beş yukarı aynı oluyor zaten önemli olan sağlıklı olmaları 🙏
Aysel4497 Omermina benim ilk gebelik ve oyuzden cok panık durumdayım ya nolcak bu halim ınan hıc bılmıyorum ya