MujganisMom olur insallah ama stres yapmayın ben 12 yıldır evliyim erken evlendim 2 yıl olmadı ikinciyi istedim 4 yıl da o olmadı çok zor süreçler geçirdim. Çok hayal kırıklığı. Çevremde arkadaşlarım hemen hamile kalıyordu aynı dönem evlenen arkadaşlarım 4. Cüyü düşünüyor ben geri de kaldığım için üzülürdüm hep sonra bırakırım kendiliğinden oldu. Bir de vakti var dua edin bol bol insallah olur