Krixi Eslem2112 kız kendine heyecan mı arıyorsun😅 Beklesenee azz daha ya da kan ver netleştir😬 Geçenki testten kaç gün geçmişti
ppmerlina Eslem2112 aşkım kaç defadır son kere son kere diyorsun İlk defa bu kadar net çıkmış bence git kan ver. Çizgi olmadan gidip kan veriyordun hep şimdi çizgi var gitmicem diyorsun 🤣
tahamommy Eslem2112 kız o dış gebelik değiiil başka bi adı vardır da psikolojik bir gebelik dış gebelik kanda da çıkar sadece embriyo tüpe yerleştiği için sonlandırmak gerekir en zoru valla düşmanımın başına vermesin allah, neyse sen bi kan ver 🐣
[silindi] tahamommy ben de bu durumdan bahsettim aslında onun kanda çıkmamıştı dediğin gibi sonlandırması gerekti. Çok zordu.
Sezei Eslem2112 ayyyyy hadi inşallahhh yaaaa 🥹🥹🥹🥹😍😍😍😍😍 Çok sevindim kuzummm yani inşallah doğrudur ya
tahamommy [silindi] allah allah bende dış gebelik geçirdim ama benim baya bin küsürlere kadar yükselmişti
Yusufunannesi_ [silindi] yalancı gebelik 🙈 dış gebelik kanda çıkar sadece döllenen yumurta rahim dışına yerleşir orada büyümeye devam etmeye çalışır, fark edilmeden büyümeye devam ederse hayati tehlikesi olur maalesef 🙈🥺
[silindi] Yusufunannesi_ yukarıda yorumda da yazdım. Kanda çıkmadı ama dediğiniz gibi rahim dışında büyüyormuş sonlandırmak gerekti.
EsoMom_ Eslem2112 vallla benim seherim 31 den küçüktü kaset yaptım çıktı ama güvenilir kaset bulmak zor biraz