rumeysa5 Eslem2112 benim de testim böyleydi kan vermeye gittim o gün kanla öğrendim hamile olduğumu şuan 8 aylığız 🥰
Burnosunn_annesi Eslem2112 günün geçsin ilk gün test yap bundan sonra daha test yapma gecikmeden sonra emin ol sonra kan aldır
alinasil Eslem2112 dış gebelik anlatıldığı gibi değil dış gebelikte beta artar ama düzensiz artar arkadaşın bahsettiği kimyasal gebelik olabilir ya da yalancı gebelik.. Ama dış gebelik çok başka bebek rahimde değil tüplerde gelişiyor korkutma kendini canım