Esraa00 ben normal kullanmıştım gazlı bebek değildi doktor demişti ama hipp aptamil ama birde golden goat 4 unu öneririm demişti diğerleri sıkıntı oldu golden goat ta her yerde satılmıyor siye aptamile geçmiştik inşallah yarar canım çok zor mama reddi çocuklar da ya 🤦🏻♀️