Blueeberryy papatyakokulugece numaralari var canim 1 numarasi dogumdan itibaren ben verdim benimkinde bisey olmadi sma optipro agir geldi sadece
papatyakokulugece Blueeberryy biliyorum bende onu kullandım bı ara 1 numaraya kutunun arka kısmında yazıların arasında 6.aydan itibaren kullanım için uygundur yazıyordu sma gaz yapmıştı bize
Blueeberryy papatyakokulugece oyle bisey yazmaz 1 numarada yanlisiniz var yasaminin ilk 6 ayi ideal besin anne sutudur yaziyo arkasinda önunde dogumdan itibaren yazipta arkasina 6. Ayda verilmelidir demek mantiga ters 😆
Kutsal_koc Esraa00 gazdır büyük ihtimalle masaj yapın bolbol rahatlatır inşallah biz hala cekiyoruz 1 yaşında ama bazı bebeklerde oluyor biz kucukekne hergun doktordaydik hep gaz dediler maalesef
papatyakokulugece Blueeberryy ben o mamayı kullandım bir yıl eczanecı bana altı ay sonrası için uygundur dedi ve kutunun üstünde de öyle bir yazı okudum. Mantık beni bağlamaz gördüğümü söyledim 😆
Blueeberryy papatyakokulugece bende eczaciyim hangi eczaci oyle soyledi 🤦kutuda oyle bisey yazmiyo diyebilecegim baska bisey yok insanlari yanlis yonlendirmeyin bence
papatyakokulugece Blueeberryy söylesem tanıcan mı fatih adı soyadını gidince sorarım bana denilen oydu inanmak ıstememenız sizin temamalarda🙏👍ilk ay hipp bir yıl golden goat kullanıp yaşından sonra arada süte başladım sütü içince daha uzun uyudu geceleri mamalarda doymuyordu.
Momuyy Esraa00 canım midesi üşümüş olabilir o yüzden kusuyordu veya sen emziriyorsan göğüslerinden sıcak ya ister istemez klimayı açıyoruz sen üşütmüş olabilirsin bunları da bence bir düşün
Esraa00 Momuyy yok bacım yok sma hiç yaramadı oğlana Yediği an kusuyordu günde 4 defa üst değişiyordum Tamam bebek dediğin kusarda Doktor Aptamil conformil önerdi ona geçtik bide gaz damlası aldık maşallah iyi şuan kusuyor ama dediğim gibi çok değil
Esraa00 [silindi] 2 gün sonra 40 çıkıyor eve gideceğim korkmuyor değilim 😅 uykusuzluk zormuş Allah yardımcımız olsun
Ervahayal Esraa00 ilk aptamil kullandım bebeğim isal yaptı sma kulllandım kabız yaptı en güzel bebelac gold çok memnun kaldım kilo almasıda gayet iyiydi hep önde gidiıyordu tavsiye ederim
Esraa00 Ervahayal dün geçiş yaptım aptamil conformil e ama hala kabız yavrum çok zormuş ya mama bulmak İnşallah bu defa işe yarar olmadı bide onu denerim
Esraa00 Talentedmom hipp gaz yaptı sma aşırı kusuyordu ve gaz yaptı şimdi bakalım bu nolacak inşallah ise yarar
Esraa00 GirlandBoy_Mom yavrum iyi diyelim iyi olalım şaştım kaldım mama derdinden Uykusuzluk bir yandan çok kusuyor kabızlık var amaaan iyi olur inşallah Sen nasılsın asıl iyi misin bebiş nasıl 🥹🫶🏻
GirlandBoy_Mom Esraa00 kabızlık zor kuzum ya inşallah çabucak geçer bende iyiyim benimki inat etti bu sefer gelmek bilmiyor 38+4 oldum
Embu Esraa00 sma benim kızımda da çok kusma yaptı hip kabız yapmıştı aptamile geçtim kusması bitti çocuğun her mama çocuklara yaramıyor herkes farklı markalardan memnun kalıyor ama sma geçtiğiniz de bir günde anlayamazsınız canm biraz daha kullanın değiştirisiniz olmadı 🤷♀️
Esraa00 Embu aynen yaa bakalım bu nasıl olacak inşallah bu iyi gelir aptamil de çeşitleri varmış doktor conformil önerdi gazlı bebekler için Bizimki hem gazlı hem kusuyor hem kabız üçlü kombo 🙄 İnşallah zamanla yarar başka mamaya geçiş yapmam yine