Muhammederva Bende 36+4 oldum 38+ 4 te sezeryana alınacağım 11 temmuzu iple çekiyorum 4 yaşında bi kızım var normalde uyuyamıyordum ama bu gece baya derin uyumuşum bacak kramplarım çok oluyor birde bunalıyorum