Ftm2025 bende evlendigim ilk sene rahat muayne olamadigim için drlar vajinus olabilrsin git tedavi ol dedi ama bende gercektwn darlık problemi olduğu için açıyor 3 sene boyunca çocuğumuz olmadi aşılama tedavisi ile hamile kaldım o u yaptırmak bile çok zordu benim icjn dr bana bebeğin arkası dönük sen sezeryan olursun dedi 8 ay boyunca bende zaten normal doğumdan korktuğum için sezeryan benim için iyi olur diyordum şuan bebek doğum pozisyonuna dönmüş normal doğum olursun dedi ve ben şok oldum kendimi sezeryana hazrilamistim Allah yardımcımız olsun gerçekten bizim durum zor