Cennetnazli hiçbir doğum tecrübem yok henüz, ama iki doğum şeklinin de kendine göre farklı zorlukları vardır illaki. Kuzenim normal doğum yaptı doğumdan sonra gülerek anlattı hiç abartılacak bişe değilmiş bunu mu okadar abartıyorlar demişti😂😂 tabiki kişiden kişiye değişir bu durum. Oluruna bırakın bence, bebiş nasıl gelmek istiyorsa kendi seçer zaten yolunu🥰