SuEr_Tu1512 Atnc Seninki yine az çıkmış benim pazartesi günü 100 çıktı. Doktor şok oldu bu ne böyle diye. Antibiyotik verdi. Yarın tekrar gidicem
Merhabadunya Atnc evet hamilelikte yüksek bir değer benimde 1 ay önce 90 çıkmışti acile gittiğimde yatış verdiler ama ben yatmak istemedim antibiyotik tedavisi başladı evde dinlendim annem baktı 1 hafta 10 günde anca kendime geldim.
Talentedmom Atnc normalde en yüksek 6 olması lazım yüksek benim 56 çıkmıştı antibiyotik kullandım çok kötüydüm bir de bir kaç kez serum yedim ayakta bile duramıyordum
Atnc SuEr_Tu1512 çok geçmiş olsun sizede. Grip vs birşeyiniz var mı bende hiç bişey yok grip vs başka birşey ama bu şekilde yüksek çıktı
Atnc anneolmakneguzel_ sabah doktoruma göndereceğim sonuçları hemen bir sıkıntı olur mu ki tedirgin oldum açıkçası riskli gebeyim bide
SuEr_Tu1512 Atnc Aşırı halsizlik vardı, birde bir gece ateşlendim. Bende grip olucam sanıyordum sanırım enfeksiyondanmış ama şuan öksürük var. Sağol sanada geçmiş olsun İnşallah hemen geçer 🙏
SuEr_Tu1512 Merhabadunya Benimde pazartesi günü 100 çıktı. Doktor hemen antibiyotik başladı. Yarın tekrar bakıcak. Düşmediyse bana da mı yatış dicek acabaa😢
Atnc Merhabadunya doktoruma attım sabah erken saatte dönüş sağlar bana bende bide Serklaj var önce de 2023 de 22 haftalık bi kaybım oldu 2 gün yaşadı vefat etti bebeğim rahim ağzı yetmezliğinden dolayı o yüzden de çok tedirgin oluyorum bişey olunca
Merhabadunya Atnc acile gittiğinizde büyük ihtimalle derler bu değerlere ama antibiyotik hap verdilerse evde bol bol su içip dinlenin birisi size baksın
Atnc SuEr_Tu1512 bende işin garip tarifi hiç bişey yok grip ateş vs hiç bişeyim yok çok şükür o yüzden yüksek çıkması garibime gitti
SuEr_Tu1512 Atnc Bende hastayım diye acile gidicektim. Allah’tan doktor kontrolüm vardı. Akıntım olduğunu, idrarımda yanma olduğunu söyledim kanla idrar istedi. İkisinde de enfeksiyon çıktı
Atnc SuEr_Tu1512 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin bütün hamilelere be hastalara benim idrar da +1 çıktı anlamadım o da mı enfeksiyon demek ?
SuEr_Tu1512 Atnc Amiinnn aminn🙏 Bende anlamıyorum ki e nabızdan sonuçlara bakıyorum kırmızı olanlar riskli olanlar
Atnc Merhabadunya ben acilde verdim 3 saat önce testleri şimdi çıktı sonuç görür görmez buraya yazdım tekrar acile gidip göstermedim sabah kendi doktoruma atacağım diye