İki çocuk annesiyim, biz wagon bebek arabası premium modelini aldık ve çok memnunuz. İç hacmi geniş, iki çocuk aynı anda binebiliyor. Eşyaları da rahatça sığdırabiliyorsun. Bütçe için düşük modeli olan city modelini alabilirsin bütçeni biraz aşıyor ama uzun vadede çok kullanışlı ve sağlam bir tercih olur.