Petunyaela Esrakrc benim testim bitti ya kuduruk gibi(🤣) erken gebelik testi yapmaktan😂 akşam belki yarın sabah yapmak için bir iki farklı marka alırım eczaneden. Artımed hariç tabiki.
Petunyaela Esrakrc biraz akışa bırakmak lazım farklı şeylere odaklanmak lazım. Varsa zaten en fazla 10 güne mecbur belirti verecek. Yoksada tekrar denemeye devam diyelim🫶🏻
Petunyaela Esrakrc yarın regl günüm bakayım gecikecek miyim. Ama bugün çok fazla mide bulantım ve göğüs hassasiyetim oldu. Beklemedeyim hala. 2 3 gün daha 1 gün aralıklarla test yapacağım. Çizgi belirginleşirse kan vereceğim artık.
Petunyaela Esrakrc gecikmeyi beklemeye devam o zaman nasipte varsa inşallah yakın zamanda güzel haberi alırız zaten🫶🏻🌸