Salise2 Kızlar, bir gebenin günlüğünün kaset testi sabah yaptım ve silik bi çizgi çıktı. Akşam da awox yaptım ama o negatif çıktı. Hamilelik mi kuruma çizgisi midir sizce
ozgerbas Esrakrc canım kan vereceksen sonucu bana da yazar mısın çünkü benimde bugun artı med bu şekildeydi
Esrakrc Kızlar sabah yaptım böyle çıktı farklı marka ana hemen çıkmıyor ya 5 dk sonra falan silik oluyor yada ben öyle görüyorum adetime 2 gün var daha
Esrakrc Petunyaela canım ben yaptım sende yaptın mı böyle çıktı ama 5 dk sonra çıkıyor. Yada ilk başta anlamıyorum adetime 2 gün var
Petunyaela Esrakrc  Yaptım bu şekilde çıktı buda. Ay anlamadım çok silik çıkıyor. Ne sevinebiliyorum ne üzülebiliyorum🥹🥹🥹🥹 Duratest bu. Prodoctor aldım onu yapacağım tekrar yarın.
Esrakrc Petunyaela adet olacaklende ağrım olmaz li benım bi belirtim yok ara ara akıntım oluyor sadece aynı nerdeyse testler bende bidaha yapayım diyorum bugün adet günüm
Petunyaela Esrakrc yaniii testlere güvenemiyorummm duratestte de prodoctorda da çıktı ama nasip bir süre daha beklemeye devam🫠
Petunyaela Esrakrc uzun süredir bekliyorsun sanırım Allahım inşallah nasip eder. Benim ilk denemem diyebilirim. 40 günlük evliyim henüz ama bekleyecek zamanım yok yaşım gereği:)
Esrakrc Petunyaela bak böyle çıktı taptım biraz önce neden böyle oldu anlamıyorum ya üç yaptığım testte aynı üçüde farklı marka hepsini birgün aralıkla yaptım
Petunyaela Esrakrc benim testim bitti ya kuduruk gibi(🤣) erken gebelik testi yapmaktan😂 akşam belki yarın sabah yapmak için bir iki farklı marka alırım eczaneden. Artımed hariç tabiki.