Seherr habibe ayvacı taşan. O hastanede en iyisi. Geçen cuma yaptırdım sonuç 10 gün sonra dediler barkod verdiler barkoddan alıcam sonucu tekrar gitmeme gerek kalmadı direk kendi özel doktoruma göstericem hayırlısıyla. Randevu almak gerçekten çok zor ama gece 12de falan almak gerekiyor ben çok zor alabilmiştim.