merved Yasemin9420 anldım canım bana erken geldi biraz eğer bi sıkıntı görmezsem kendimde 33-34 haftamda gitmeyi düşünüyorum
merved Busrademiir sıkıntılı bi durum olsa söylerdi diye düşünüyorum bu zamana kdr çok şükür bi sıkıntımız olmadı herşey normal gidiyo hayırlısı bakalım 😊
Mimi Busrademiir amin hepimiz saglikla kucagimiza aliriz insallah bebis hazirligini yapmis zamanini bekliyo bende bir an önce hazirligimi bitirmeliyim
Hatic Biz de bugün 33 haftalık olduk😊 oğluma kavuşmama az kaldı 😊 Belim ve sağ kalçamın üstü sürekli ağrıyor😞 Bazen hemen doğsun da ağrılarımın gitmesini istiyom😊
doruknaz Hilalalara sizin minnagin kilo iyiymis . benimki 30+ 3 te 1500 gr di. minyon bi oğlusum olacak herhalde.
Hilalalara doruknaz sağlıklı olsunlar da zayıf olsunlar kilolu bebek sağlıklı bebek veya sağlıkla beslenen bebek demek değil 😇
aysedrmsgl Busrademiir ben de aynısını yapmaya başladım. Doktor normal dedi ama çok fazla da sayılmaz. Biraz kilo almasını istiyorum. Yumurta, muz, elma bol bol tüketmeye başladım. İnşallah Doğuma kadar 3 kiloyu geçer
Busrademiir aysedrmsgl Bak elmayı bilmiyordum onu bende deneyeyim, vallahi aynısını bende istiyorum ama yiyince midem patlayacak gibi oluyor o zamanda🤔
Umutlu2272 Busrademiir 33.haftamdayım bende 2 kiloymuş kızım🥰 doktor normal dedi sadece hergün mide yanması çekiyorum o kadar🥺
DuduNur Enguzelmucizem acaba döner mi ki doğuma kadar benim dönmediği alt tarafımın ağrısından belli oluyo
Esraesra06 Busrademiir bizde 31+1 iz haftaya gidicem kontrole, son gittiğimizde 29 haftalıktı 1560 dedi kilosuna haftasına göre dedi. Bebiş hafif çapraz ters duruyordu 🥰 baş ağrım yok ama gün boyu sağ elim uyuşuk geziyorum o çok sinir bozucu ne yapsam geçmiyor 😒
Busrademiir Esraesra06 Süt geliyor mu? Süt geliyorsa ondandır ya da süt kanallarin açılmıştır benimde öyle 🙂
Huzur20 Busrademiir Demin gittim canım parol verdi antibiyotik verdi boğaz acıcı sprey verdi şuanlik aynıyım burun açmak için ne kullanabilirim sence
Busrademiir Huzur20 deniz burun spreyi var hamileler için onu kullanabilirsin ya da tuzlu su ile burnuna sprey şeklinde yap oda çok iyi geliyor canım