Busrademiir merved Hanı kasılma falan olsa o yüzden takip amaçlı bakar diye düşünüyorum ama oda yoksa neden bu kadar erken acaba benim çatı muayanesi için 37 hafta dedi doktor
merved Busrademiir kasılmam hiç yok bende şaşkınım hadi son ayım olsa tamam dicemde daha 10 hafta var yani
Huzur20 Busrademiir Bugün tam 33 haftaligim iştahım biraz azaldı gece uyku yok mide yanması fena üzerine bide grip oldum
Busrademiir Huzur20 Grip olduysan bi doktora gözük ya son zamanlar ya bi bakarlar en azından sana mide yanması içinde vallahi en çok süt iyi geliyor
Huzur20 Busrademiir Demin gittim canım parol verdi antibiyotik verdi boğaz acıcı sprey verdi şuanlik aynıyım burun açmak için ne kullanabilirim sence
aysedrmsgl Busrademiir Benimki de aynı sayılır 45 cm boyu 2 kilo olmuş Bebek. Normal dedi doktor. Doğuma da var daha zaten. Kilo alırlar Doğuma kadar inşallah
Busrademiir aysedrmsgl Bana az geldi gibi işte bi kilosuna canım sıkıldı yoksa boyu falan çok şükür iyi 1800 ama doğuma kadar da alır vallahi gün de 2 tane yumurta haşlayıp yiyorum 2 tane de muz yiyorum 3 gündür biraz canım sıkıldı
aysedrmsgl Busrademiir ben de aynısını yapmaya başladım. Doktor normal dedi ama çok fazla da sayılmaz. Biraz kilo almasını istiyorum. Yumurta, muz, elma bol bol tüketmeye başladım. İnşallah Doğuma kadar 3 kiloyu geçer
Yasemin9420 merved bende 30+2 de nstye başladım. 32+2 de de nst istedi. Anlayacağın 30dan sonra nst istiyorlar
merved Yasemin9420 anldım canım bana erken geldi biraz eğer bi sıkıntı görmezsem kendimde 33-34 haftamda gitmeyi düşünüyorum
aiseerol Busrademiir 32. haftada kontrolümüz vardı kızım 2 kilo 180 gram 41cmdi o hafta benimde başım çok ağrıyordu ama uykusuzluktandı. Son zamanlarda da sol kaburgam çok ağrıyor sanki ayakları orada ve itiyor gibi... Şimdi 34 haftalığız merakla randevu günümüzü bekliyorum 🤗