byz12nur benim bebiş içinde en başından beri minik diyor doktorum. Geçen hafta korkuttular beni biraz besleyen damarlarda sorun olabilir diye 2 hafta geri denmişti o zaman. Haftaya kontrol senin elinden gelen sadece beslenmek dedi doktorum. Bi hafta boyunca sürekli bişeler yedim 😂 ama başardık kilo almayı buna şükür