Minikmercimek_ bence hiç girmeyin memuriyeti bitirdiler asgari ücretin 2,5 katı maaş alıyorlar birikim falan hiç bişey yapamıyorsunuz . Sanayiye girebiliyorsa öyle yapsın daha çok kazanır,eğitim süreci bazen 1 yılı buluyor üzerine bide Suriye kuzey ırak vs çıkarsa hasretlik üstüne hasretlik gerek yok yani