Minikmercimek_ Evet, tanıdık bir dayımız olmadığı için atanamamış maalesef. Biz tanıştığımızda eğitimdeydi 🤷🏻♀️ Neyse bu işinide severek yapıyor çok şükür ama şartlar çok zorluyor. Ülke düzelirse anca o zaman keyfi yerine gelir herhalde. İnanın çoğu mesleği bırakıp başka iş yapma peşinde. Çektiğin çileye değmiyor çünkü. Yine elhamdülillah kazandığımız bi para var. Allah kimseye muhtaç etmesin, kimsenin eline baktırmasın. Yine siz bi araştırın belki zabıta falan olabilir mi bilmiyorum. Yaş şartlarına falan bakmanız lazım. Allah gönlünüze göre versin inşallah, durumlar böyle☺️