31.haftalık hamileyim ne kadar dikkat etsemde 13 kilo almışım hamilelik şekerim var öyle herşeyi yiyemiyorum çok ama halim ortada 😒😔 ama bebişimizin kilosuda iyi çok şükür 2.330 gr Doktorumuz gayet sağlıklı ilerliyor dedi çok şükür 🤗🤗🤗 yeter ki o iyi olsun..