myangelson Ilkim1- emzirme ücreti farklı tek seferlik veriliyor doğum yardımı değil dediğim. Doğum yardımı yeni yattı 4 aylık yatırılmış 27 Haziran’da cekebilecegiz
Cacaege myangelson sgkyı aradım eşlerden biri devlet memuruysa emzirme ödeneği yatmıyormuş her ay çocuk yardımı olarak aldığımız maaşa yansıyan tutar var dediler
myangelson Cacaege ben aradım bana hiç böyle birşey demediler öyle miymiş keşke eksik bilgi vermezler🤦🏻♀️
Cacaege myangelson 170 bana öyle dedi eşimde bende 657 yiz, ilk oğlumda da yatmamıştı bu para o zaman önemsememiştim şimdi arayayım bi dedim çocuk yardımı aldığımız için yatmıyormuş, kamudayız diyerek bi sor istersen
myangelson Cacaege eşim de bana ben birşeye tabiiyim onu soyleseydin telefonla konuşurken dedi söylemedim dedim unuttum da neyi söylediğini 😂😂 demek ki o yüzden verilmedi aramama gerek yok tekrar çok teşekkür ederim
Balbebek012 Rozzzzaa düşmez bunla ilgili nette yazı okumuştım herhangi bir kredi borcundan icradan etkilenmiyormuş bu para
Goktug16 Mucizee80 nereye başvuru yapıyoruz emzirme parasını acaba ben çalışmıyorum eşim çalışıyor nereye başvuru yapması gerekir acaba daha doğum yardım parasida gözükmüyor bende 1 ay olacak başvuru yapalı
Mucizee80 Goktug16 bn devlette doğum yaptım kimlik başvurusunu da hastaneden yaptık tam bilmiyordum şimdi araştırdım SGK nın sitesinde yazıyor şartları taşıyor iseniz başvuru yapmadan yatyrmus sizde bakın isterseniz SGK ya