Kızlar selam eşim doğum yardim parasi için kendi adına başvuru yapmıştı bugün bankaya gitmiş anne ancan çekebilir demiş benim merak ettiğim şu benim borcum vardı halk bankasinda ( kardeşimin borcu daha doğrusu) gelen para boctan düşer mi bankacı olanlar yazabilir mi ya da anlayanlar , umarım düşmez ya eşimin haberi yoktu çünkü borçtan :(((