Talihkusu6666 Ozgenurribo adasim.. ismim Özgenur Esimin ismi Ibrahim.. ve bugun benimde Beta 11 cikti suan cok saskinim:).. keske tanisabilsek yaaa
Ozgenurribo Talihkusu6666 yaa bende çok şaşırdım şuan Mardin’de oturuyorum ben siz nerde oturuyorsunuz aynı şehirde oturmasak bile burdan tanışabiliriz isterseniz 🤭💕
Ozgenurribo Talihkusu6666 benim düşük diyorum çünkü benim adetim 4 gün gecikti bugün yarın 5. Gün olacak hatta geç döllenme olmuş olabilir belki bebek küçüktür bilmiyorum inşallah öyledir 🥰
Talihkusu6666 Ozgenurribo esim Urfali ama biz yurtdisindayiz.. 🌹🫶🏻 ilk defa Özgenur ismiyle karsilastim