Gmznr06 hayırlısı canım ben buraya gayet uslu uslu bekliyorum regliye 8 gün var hamile olsam bile doktora gitmeyi düşünmüyorum 7 8 haftalik olmadan biraz saçma gelicek ama buay eskilerin yaptığı yapıp eskiden doktormu vardı mantığındayim Allah korusun bisey olsa önüne kimse geçemez zaten