YkRb Edasusari evet canım benim sezeryan günleri çok sağol Allah razı olsun 🥰 darısı sana olsun inşallah 🤲
Muhammederva Bizde 36+4 haftalık olduk 38+4 de sezeryana alınacağım 10 temmuzda hastaneye yatışım yapılacak 11 temmuzda sezeryana alınacağım
Mhribn Bizde 11 Temmuz inşallah aksi bi durum olmazsa 🥰 38+1 de alacak doktorum . Hepimiz sağlıkla bebişlerimize kavuşalım inşallah 🥰🤲🏻
3_bebelianne YkRb benim daha belli değil🙈 36.haftam bitiyor 37haftada doktor kontrolümüz var gün o zaman alacağız😊