YkRb Kızlar doktorum bigün gün verdi 36+2 bugün 38+2de alacak nasipse darısı tüm bekleyen hamislere inşallah 🤲
Esma006 YkRb sanırim bende o gün dogururm 37+1 im şuan doktora gidince 38+1 oluyorum 3 temmuz kontrol var heralde o hafta verir sağlıkla gelsinler
Esma006 YkRb sanırim bende o gün dogururm 37+1 im şuan doktora gidince 38+1 oluyorum 3 temmuz kontrol var heralde o hafta verir sağlıkla gelsinler
Yalkan YkRb amin çok Teşkkür ederim sizde inşallah sağ Salim kucanıza alırsınız Sağlıkla gelsinler minik serçeler 🥰🙏🏻