CoolMamaMode bana bi şey demediler maalesef:( haftaya cuma kontrole gel dedi yarından için. Bende sormayı unuttum hocam ne zamana kadar bekleyelim vs diye. Bir de devlet takipliyim, gebeliğimin başından beri gittiğim hoca artık son haftalarda çok ilgili değildi geçen hafta yeni gelen bir hocaya gittim çok şükür çok ilgiliydi ultrasonla da kendisi baktı vs. haftaya kontrole gel dedi. Yine ona gideceğim 🥲