Meltemanneolsun tansiyon varken sezaryen olman en sağlıklısı zaten. Sen güzel bir duş al bebişinle kavuşacağını artık o viyak viyak ağlamaları duyacağını hayal et. Düşüneceğin tek şey bebeğinle artık kavuşma vaktinizin geldiği olsun. Aynı bedende son günün tadını çıkart. O koca göbeğe veda vaktii. Yeni bir maraton başlıyor. Hepimiz bunun için gün sayıyoruz beklenen gün senin için geldi 💞💞💞