Ay kizlar çoğunuz biliyorsunuz zaten benim durumumu bugün suyu kontrole gittik %50 olmuş fena değil ama tansiyonum yükselmeye başladı sürekli ve artarak devam ediyor su sızıntısı midem bulanıyor öğürme halı sürekli ve bebisin hareketleri azalmaya başladı. Doktor yarın sabah doğuma alıyoruz dedi. Ay çok korkuyorum beni aldı mı bı korku şu an sancım yoktu stresten sancılarım girmeye başladı