Kızlar selam aranızda bes hakkında bilgisi olan veya yapan var mı? Hangi banka daha kârlı fark oluyormuş bankadan bankaya çünkü.. iki gündür bu konuyu araştırıyorum çocuklarıma birikim hesabı olarak uzun vadeli düşünüyorum ama altın hesabı olarak kârlı olur nakit olarak yatırılırsa para 10 yılda çöp olur diye düşündüm siz nasıl birikim yapıyorsunuz bu konu da ne düşünüyorsunuz?