Cansutkbs Aycanay ben sezeryan oldum canım 37+5 de kendim istedim kilosu uygundu bu tarihi ben istedim yanii❤️
Ezgiiiiia Cansutkbs allah analı babalı büyütsün canım darısı bizlere insallah bizde 37+2 olduk ben de bu zamanlar gelsin isterim. Kontrolümüz var bakalım ne dicek doktorumuz 🦋💙 ismi de çok güzel masallah