Meryeminannesi20 Allah razı olsun çok teşekkür ederim evet eşimizde alırlarsa dedikleri gibi olursa çok daha iyi olur her şey , evet mecburen veriyorlar insanlar ne yapsın canının derdinde herkes onlarda bundan yararlanıyorlar , alttan muayene hiç olmadım çatı muayenesi yapıcak mısınız dedim devlette ki doktora doğum başlamadan çatı muayenesi yapılamaz dedi , nst de düzensiz sancılarım çıktı muayene etmeyeceğim seni dedi şuan sadece beklemedeyim sancılarımı Allahım nasip ederse evde karşılayacağım dayanılmaz bir noktada da direkt hastaneye giderim diye düşünüyorum Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🌸🌸