Arkadaşlar gören herkes cevaplarsa çok sevinirim benim için çok önemli . Şimdi durum şöyle ben küçük bir ilçedeyim kontrollerimi buradaki devlet hastanesinde yaptırdım Allah var buradaki doktor gayet iyiydi elinden geldiği kadarda ilgilendi doktorun sekreteride bizim binada oturuyor o kadıncağızda çok ilgilendi benimle. Hastane daha önce doğum yaptırmıyordu şuan doğum yaptırıyor çocuk doktoru yoktu diye yaptırmıyorlardı oda gelince hastane yaptırıyor şuan doğum. Ben kontrollere hep gittim ama doğumu burada yapmaya korktum ve yakında bulunan bir büyükşehirin özel hastanesine gitmeyi düşündüm gittim muayene oldum ama özeldeki doktor çok fazla sezaryen yanlısı gibiydi. Bugünde kontrolüm vardı devlette oradaki doktorum dediki Nst de düzensiz sancıların var ama belki doğumunu tetikler diye seni muayene etmeyeceğim özel hastane diye diretme burada da çok rahat doğurabilirsin dedi gideceğim özel hastane bulunduğum ile 2.5 saat uzaklıkta . Sancı çekerken o halde arabada nasıl gideceksin o mesafeye bu hastane evinin yanında dedi o kadar kafam karıştı ki siz yerimde olsanız ne yapardınız