Pcos tan dolayı gitmediğim doktor kalmadı hepsi normal yolla çocuğun olmaz demişti ki 4 sene de olmadı hiç korunmamamıza rağmen. İnstagramda bi sayfada diyetin pcos a büyük ölçüde fayda ettiğini okudum. Fazla kilom olmamasına rağmen sırf sağlıklı beslenmek için diyetisyene başladım. Adetim düzensizdi aylarca adet olmadığım zamanları bilirim. DIYETİSYENE başladıktan bir ay sonra adetim düzenli olmaya başladı. Hazır paketli hiçbir şey yemedim. Şeker,un,tuz,ekmek, fasfood, abur cubur hiç bir şey yemedim. Yaklaşık ⅞ ay devam ettim diyetisyene sonra bıraktım ve yine düzenli adet olmaya devam ettim. Bıraktıktan bi kaç ay sonra adet olmadım 2 ay üst üste diyeti bıraktığım için tekrar eskiye döndüğümü düşündüm ama yine de 1 ay içinde 2 kere Test yaptım negatifti başka bir rahatsızlık için genel cerraha gittim ultrason da hamile olduğumu öğrendim hem de nerdeyse 2 aylık. Tabiki önce rabbimin izniyle oldu ama sonrasında diyetin faydası asla küçümsenemez. Bitki çayları ve sağlıklı beslenme sayesinde hamile kaldığıma eminim. Bir de bu yolu deneyin derim. Şu an 31. Haftadayız çok şükür