Mihrasina_ belki içinize umut olur diye yazmak istedim herkesin yolu yolculuğu çok farklı, 7 yıl önce 19 yaşındayken aldım pcos tanısını. Kilolu olmamama rağmen yıllarca da ultrasonda o görüntü hiç gitmedi doğum kontrol hapı kullandım başka doktorlara gittim hep. Amh değerim 2.52ydi, bi doktır tedavisiz çok zor hamile kalacağımı söylemişti halbuki planlamıyordukta ama bi gün istersem de olmazsa diye korkuyodum, başka bi doktor pcoslar için sürecin zor olduğunu vs. Şuanki doktorumla tanıştım sonra, bana ilk söylediği şey pcoslar gebe kalamasaydı nüfus 5milyon kalırdı dedi hormon testi bile almadı hiçbir şeyin yok dedi belkş burada kafam öyle rahatladı ki plansız bi sekilde 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Eğer doktorumla tanışmasaydım belki bebek istediğidme tedavi görmem gerekecekti, işin özü ben her şeyin psikolojik olduğunu düşünüyorum, lütfen önce kafanızı sojra kalbinizi ferahlatın Allahın mutlaka sizinle ilgili bir planı var 🌸