Betty27 normalde devlette muayene oluyorum. Cİnsiyet öğrenmek için 16. Haftamda özel hastaaneye gittim. Bana da ordaki doktor bu kısalıktan bahsetti. Down sendromlu falan filan bir sürü şey anlattı. Cinsiyet öğrendiğime bile sevinemeden çıktım hastaneden. Sanki hastane başıma yıkıldı.
Ondan yaklaşık 20 gün sonra kendi doktoruma kontrole gittim. Ve bu durumu anlattım. Doktorum inanılmaz sinirlendi. 2 hafta geriliği nasıl gebe bir kadına söyleyip nasıl mutsuz edebilirler anlamıyorum diye sitem etti. Bu gerilikleri aslında bizde görebiliyoruz ama 2 haftaya kadar normal olduğu için söylemiyoruz endişelenmemek adına ama böyle olunca da devlette ki doktorlar bir şey bilmiyorlar diye sanıyor millet dedi.
Ve o gün iki hafta gerilik yoktu inanır mısın bebeğimde kendi haftasına yetişmişti. Yani 20 günü zehir ettim kendime sırf o doktor yüzünden. Allahın izniyle senin bebeğin de yetişecektir haftasına. Beslenmene de dikkat et bi taraftan tabi.