EssraBck58
Hiç kötü düşünme . Bence daha iyi böylesi. Tabiki keike en azından yemeğini yapan brii olsaydı daha güzel olurda ama inan bana yapılmıcak gibi değil.
Ben hep tektım 3 doğum yaptım
İlk günler uykusuzluk zorluyor ama alışıyorsun. Eşin evdeyse çok daha iyi olur .
İyi düşün iyi olsun🥰